המשך תאור הכתבה על הטיול בירדן. נחל זרד, - חלק שני

חלק שני בתאור הטיול בירדן.

המשכנו בחלק הפתוח של נחל זרד תוך כדי שיזוף עיניים במראות המרהיבים. אחרי זמן מה הגענו לנק' ג'אקוזי של מים חמים. צריך להזהר- ממש חמים, כדאי להתקרר קודם במימי הזרד לפני שנכנסים אבל ההרגשה נהדרת

המשכנו ללכת כשהגנים התלויים בנחל זרד מרהיבים על הקירות:

הגענו לחיבור נחל זרד עם נחל קטרא. כאן אכלנו ארוחת צהרים ולאחר מכן נכנסנו לראות את נחל קטרא. המראה בכניסה בהחלט מזמין:

הואדי הזה יפה ברמות ומכיל גבים מלאים בחלקם במים. באחד מהם היה צורך להזהר ממש על מנת לא להרטיב את המצלמה כי הוא היה די עמוק:

המשכנו ללכת בנחל זרד בקטע הפתוח ונהננו מכל רגע מהנוף המרהיב:

נכנסנו אט אט לחלק הקניוני הצר הראשון של נחל זרד (השני יהיה מחר בחלק התחתון). נג'די שעט קדימה בין הקירות של הנוף המדהים:

ההליכה בקניון הזה היא כקסם... לא רציתי שזה יגמר

בדרך עברנו עוד מפל דקיק שגלעד ניצל על מנת להתקלח שוב והמשכנו להנות מהנוף הייחודי:

בדרך פגשנו בכל מיני סלעים בעלי צורות מרהיבות כמו הקיר שבתמונה הבאה, באחד מעיקולי הנחל:

לאחר הליכה כל היום הגענו ל"צוללת", סלע גדול ומיוחד שבקרבתו יש משטחים ישרים ונוהגים ללון בו בלילה

והנה שרה ויורם בחלון "הצוללת"

לפני שהלכנו למשטח חניית הלילה, קפצנו למעיין ממש ממול למילוי מים והתרשמות. אכן מפל יפהפה

באזור הזה שמעל הנחל ישנו בלילה. נהדר לישון לקול רחש מים שוצפים.