איך להתמודד עם הטלפון

גברת אחת שהיה לה קו טלפון קרוב לשלושים שנה עם אותו מספר, החלה יום אחד לקבל שיחות נכנסות ותכופות שאינן מיועדות לה?

איך להתמודד עם הטלפון
גברת אחת שהיה לה קו טלפון קרוב לשלושים שנה עם אותו מספר, החלה יום אחד לקבל שיחות נכנסות ותכופות שמיועדות למלון חדש שהוקם לא מכבר. הסתבר שלמלון ניתן מספר טלפון זהה לזה של הגברת!. היא פנתה בתלונה לחברת הטלפונים שבו היא מנוייה ולקוחה וותיקה שיעשה משהו בנידון כי הקו שלה הייה רוב שעות היום תפוס במבול שיחות עבור המלון. חברת הטלפונים עם כל הכבוד ללקוחה' לא ראתה שום צורך לעסוק בפתרון הבעייה. הגברת פנתה למלון אבל זה לא היה מוכן להחליף את מספרו לאחר שהשקיעו הון (10 מליון $) בפרסום המותג ובהדפסה של כל הניירת של המלון.
איש לא בא לקראתה בפתרון הבעיה. אבל מבול השיחות עלה וגדל. לא עזרו הפצרותיה הכל נפל על אוזניים ערלות. הגברת החליטה לעשות מעשה !. לקחה את היוזמה לידה. כאשר שוב צילצל הטלפון בשעות הערב המאוחרות ומישהו ביקש לשמור חדר ליום שלישי היא ללא היסוס אישרה את ההזמנה. "אין בעייה" . בשיחה הבאה מישהו ביקש לשמור לו את "הדירה הנשאותית" שמחירה 600$ ללילה עם כמה חדרים נוספים בקומת הגג של המלון לעשרה ימים היא אישרה את ההזמנה ללא כל היסוס. כאשר נשאלה עם המזמין צריך לשלוח פקדון "לא אין צורך" "אנחנו נותנים אימון בלקוחות שלנו". למחרת היתה הזמנה לקיים אירוע מסחרי גדול באולם האירועים ל 700 איש. אושר ללא היסוס. כאשר נכנסה הזמנה נוספת לאותו מועד לקיים בר מצווה באולם האירועים היא אישרה אותה ללא להניד אפף, וכללה את סידורי הפרחים לאירוע במחיר.
בשיחה הבאה הוזמן אולם ההרצאות לסדנה של איגוד יצרני מוצרי חשמל המקומי באותו מועד שהוא אושר לחתונה אינטימית של בתו של אחד מעשירי העיר. כאשר הגברת נשאלה על סידורי החנייה לאורחים היא ענתה "אין כל בעייה - החנייה חינם". בסופו של דבר המלון לא עמד במבול הצרות שנפלו עליו, וכמובן לא עמד בתביעות הנזקים בגינם. יום אחד הגברת שלנו קיבלה שיחת טלפון בו הציעה תאגיד בתי מלון בין לאומי לרכוש את המלון במחיר מגוחך כי הם שמעו שהמלון עומד לפני פשיטת רגל תוך זמן קצר. היא נענתה בחיוב להצעה אבל רק בתנאי שהתאגיד ישנה את מספר הטלפון של המלון!
 

אהבת? לחץ כאן וקבל עדכונים על תכנים חדשים שלי
+ שמירה על זכויות היוצרים למאמר באחריות הכותב בלבד

תגובות

טוען...
הצג הכל