שירן - מנהלת בחברת מוצרים למבוגרים - אדם לאדם אדם

אני לא מכיר את שירן. הגעתי אליה דרך מוכרנית בחברה שמייצרת מוצרי-ספיגה למבוגרים. שירן נכנסה לעובי-החיתול ומצאה כי יש לשנות נוהל שאינו מוסיף כבוד לחברה..

הסיפור נדוש. אנשים מבוגרים עם בעיות במערכות-עיכול שאבדה עליהן היעילות והנוחות, ונמצאות במצב שמצריך
השקעה כספית במוצר-ספיגה נוח לשימוש ומוצלח בספיגתו.

בהתחלה רכשתי 10 חבילות של 18 יחידות. ההוצאה הייתה סבירה.
עברה שנה ורכשתי 20 חבילות בחודש. שכללו 360 יחידות כמה ביום:12. כמה ההוצאה? הרבה.
אבל הגענו ל-20 יחידות ביום וההוצאה הגיעה למאות רבות של שקלים.

בהזמנה האחרונה התחייבתי לרכוש 40 חבילות. קיבלתי הנחה טובה והייתי מרוצה.
בבדיקת המלאי בבית מצאתי כי מוצר נלווה שעוזר בטיפול היומי, יש לי מלאי של 12 אריזות.
התקשרתי לחברה וביקשתי לבטל את רכישת המוצר הנלווה.

הגברת שטיפלה בי העירה לי שנוהל השיווק מחייב שהחבילה שהזמנתי חייבת לכלול 4 חבילות של המוצר הנלווה.
הסברתי שהפסקנו להשתמש במוצר הנילווה והמוכרת אמרה שמדובר בחבילה מוגדרת בנוהל השיווק.
בקשתי לחייב אותי בעלות המוצר הנילווה ולתת לי כמה חבילות של מוצר הספיגה...

מסתבר שהנוהל הוא נוהל שמופעל בכול הארץ ולא ניתן לשנות אותו.
ביקשתי לדבר עם מנהלת שיווק. קיבלתי אישור שלמוחרת תתקשר אלי גב' שירן.
כאשר גב' שירן התקשרה אלי היא אמרה לי שהיא קראה את יומן הקניות שלי, היא הבינה את הבעייה
והיא תגיש לממונים עליה המלצה לקחת בחשבון את הצרכים של הלקוח.

וכך היה. קיבלתי אישור שאכן החבילה תחוייב בעלות המוצר הנילווה אבל במקומו אקבל את שוויו במוצר הספיגה
ןעוד מתנה של שתי אריזות, כמחווה על אי ההבנה שהייתה.

אמרתי לשירן שאכן טוב היא עשתה. הזכרתי לה שהיא עצמה זקוקה
ליחס אוהד כאשר היא פונה לייצרן שהיא משתמשת במוצריו, ויש לה בעייה של
צורך שינוי נוהל שיווק. כולנו חייבים להיות טובים, בשביל עצמנו.
אדם חייב להיות אדם לפי כל אדם.

אני מצרף מודעה שהרכבתי בנושא ואני מבקש מכל קורא להפיצו לחבריו.
תודה לקוראים ולשירן ולהנהלת החברה המשווקת את מוצרי הספיגה.
הכותב: סבא יגאל בור.





אהבת? לחץ כאן וקבל עדכונים על תכנים חדשים שלי
+ שמירה על זכויות היוצרים למאמר באחריות הכותב בלבד

תגובות

טוען...
הצג הכל