דעתון

החיים בכחול לבן

משפחה בישראל

כאן תקראו מידע רלוונטי ומעשי לגבי הקמת משפחה וגידול ילדים בישראל, החל מהשלבים הראשוניים ועד לחיי משפחה מלאים. נספק לכם כלים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים של הורות בישראל, כגון שירות צבאי, לחצים כלכליים וחברתיים ועוד.

מועדי ישראל

בקטגוריה זו תמצאו מידע מקיף על החגים והמועדים היהודיים, החל מהרקע ההיסטורי ועד למנהגים ולמסורות הנלווים אליהם. תוכלו לקבל מידע מפורט על אופן החגיגה של החגים השונים, כולל מנהגים, תפילות ואוכל מסורתי.

הלכות ביהדות

נסביר את הרקע ההיסטורי והמשמעות הרוחנית של ההלכות השונות ביהדות. תוכלו ללמוד על דיני כשרות, שמירת שבת, תפילה, חגים ומועדים ואף תקבלו הדרכה מעשית לקיום ההלכות בחיי היום-יום, בבית, בעבודה ובמרחב הציבורי.

שירות בצה"ל

בקטגוריה זו תוכלו למצוא מידע מקיף ורלוונטי על השירות הצבאי בישראל, החל מההכנה לגיוס ועד לשילוב מוצלח בחיים האזרחיים לאחר השחרור. נספק לכם פרטים על השירות הצבאי, כולל מידע על גיוס, מיונים, הכשרות והשיבוץ ליחידות השונות.

תרבות ומורשת

בקטגוריה זו תמצאו מידע עשיר על המסורת העתיקה והמרתקת של העם היהודי, החל מהמקורות ההיסטוריים ועד לביטויים התרבותיים המודרניים. כמו כן, נחשוף את הקשר העמוק בין התרבות היהודית למורשת הרוחנית והדתית היהודית.

מגזין דעתון

במגזין דעתון תמצאו כתבות רלוונטיות וחדשות עדכניות על מגוון נושאים הקשורים לחיים בישראל וליהדות בכלל. נכסה סוגיות חברתיות ותרבותיות מרכזיות המעסיקות את הציבור הישראלי והיהודי בארץ ובתפוצות.

מגזין דעתון

דעתון הוא מקור מידע עשיר ומקיף על כל הנוגע לחיים היהודיים בישראל. באתר תמצאו מגוון כתבות וחומרים מרתקים הנוגעים להיבטים שונים של התרבות והמורשת היהודית, מההיסטוריה העתיקה ועד לאופן שבה היא מתבטאת בתרבות המודרנית. כמו כן, תוכלו למצוא מידע מפורט על ההלכות והמצוות המרכזיות ביהדות, כולל הסברים על המשמעות הרוחנית שלהן ופרשנויות מגוונות.

האתר גם מכסה נושאים רלוונטיים לחיי המשפחה בישראל, החל מתכנון והקמת משפחה ועד לאתגרים ייחודיים של גידול ילדים בישראל. בנוסף, תוכלו למצוא מידע חשוב על השירות הצבאי בישראל, החל מההכנה לגיוס ועד לשילוב בחיים האזרחיים לאחר השחרור. עוד תמצאו פירוט מלא על המשמעות, המנהגים והמסורות של החגים היהודיים, כולל חגים ייחודיים לישראל. האתר גם כולל מגזין עם כתבות אקטואליות, ראיונות, סקירות תרבות, מדע וטכנולוגיה, ועוד תכנים מרתקים הקשורים לחיים בישראל וביהדות.

 
Wailing wall

144K
נושאים שונים

78+ כתבות באתר

15K תחומים

35 מאמרים חדשים

BLOG

התפרסמו לאחרונה

Jewish praying at the Wailing Wall

REVIEWS

עובדות כחול לבן

נגישות